Subject: Päring tubakatoodete väljapaneku tehnilise lahenduse osas
From: "Jekaterina Lumiste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 16:47:41 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime saada Teie seisukohta alljärgnevas küsimuses:

Mujal maailmas kasutatakse tubakatoodete väljapaneku lahenduseks letti,
mis on tavaolukorras hägune ja läbipaistmatu. Kliendi soovil teeb
klienditeenindaja nupule vajutamisega leti nähtavaks – läbipaistvaks.
Pärast valikuga tutvumist vajutab klienditeenindaja uuesti nupule, muutes
leti läbipaistmatuks (häguseks).

Palume Teie hinnangut, kas selline tehniline lahendus vastab Eestis
kehtivatele tubakatoodete müügikohas väljapanekule kohalduvatele nõuetele?

Teie tagasiside on oluline edasise planeerimise jaoks.

Tervitades

Jekaterina Lumiste

Jurist

  _____

MAXIMA Eesti OÜ

Aiandi 13/2

EE-12918 Tallinn

Eesti

mobiiltelefon +372 53052745

E-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.maxima.ee/> www.maxima.ee

  _____

Selle kirja saite MAXIMA Eesti OÜ e-posti süsteemilt ja see on ette nähtud
ainult adressaadile. Kirjas ja selle lisades olev informatsioon võib olla
konfidentsiaalne ja selle kasutamine või avaldamine on piiratud. Kui Te
saite selle kirja eksituse tõttu, informeerime, et selle kirja ja tema
lisade avaldamine teistele isikutele, kopeerimine ja muul viisil
levitamine on rangelt keelatud ja võib olla seadusevastane. Palume
tagastada see kiri ja kõik lisad saatjale e-posti teel ning kustutada see
kiri koos kõikide lisadega. MAXIMA Eesti OÜ ametliku tegevusega
mitteseotud arvamused, järeldused ja muu informatsioon ei saa olla
tõlgendatav kui ettevõtte poolt esitatav või toetatav. Privaatsusteatis.
Sellele elektroonilisele kirjale rakenduvate MAXIMA Eesti OÜ
privaatsuspõhimõtetega saate tutvuda sellel
<http://www.maxima.ee/privaatsus> lingil.